phone, phone, contact, telephone, support, call
052-9453085
..

סגנונות תקשורת - אנשים, תקשורת ומה שבינהם

הסדנה המדוברת והמוצלחת שמועברת במאות חברות וארגונים ואני מואד אוהב להעביר אותה. סדנא מלאת הומור ודינאמיקה נפלאה

כולנו מדברים, כולנו אומרים וכולנו מקשיבים, בערך...

מה רוצה להגיד לי האדם שנמצא מולי, מה הוא משדר? האם אני יודע לזהות זאת?
איך ניתן לנהל תקשורת טובה במקום העבודה, בעסק שלנו?
האם אנחנו מבינים מה בת הזוג שלנו או בן הזוג שלנו מנסים לומר או שיש לנו כבר תשובות להכל?

אתם יודעים כמה מריבות מיותרות יש ביננו?
אתם יודעים כמה עסקאות לא נסגרות בגלל מילה?
אתם יודעים כמה לקוחות פוטנציאלים אין לנו. בגלל מילה מיותרת...
אתם יודעים כמה אנשי מכירות מתוסכלים קיימים בחברות וארגונים כי זה לא עובד להם? אין מכירה!
אתם יודעים כמה פעמים הילדים שלנו דיברו על א' ואנחנו כעסנו על ב'? - המון.

סדנת סגנונות תקשורת נועדה לאפשר לנו לתקשר טוב יותר עם הסביבה.

איך זה עובד?
לכל אחת ואחד מאיתנו סגנון תקשורת מסוים, אם נדע מה סגנון התקשורת שלנו ומהם יתר סגנונות התקשורת, נלמד איך להשתמש בהם ונרוויח המון.

משך הסדנה 3 שעות

למי היא טובה:

נהדרת לחברות וארגונים כחלק מפעילות העשרה וגיבוש.
אנשי/מחלקות מכירות בחברות וכל עובד הנמצא בקשר ישיר עם לקוח.
בתי מלון -כל מי שנמצא בקשר ישיר עם האורח
מצויינת לבעלי עסק עם מספר עובדים
מעגלי עסקים (נטוורקינג)
חוגי בית מעל 15 איש
כחלק מימי עיון למנהלים בכל דרג - שיפור יחסי העבודה בהנהלת הארגון קריטי להצלחת הארגון/חברה.

היקף משתתפים: 10-30 בקבוצה